Tröjnummer...

    Datum: 2009-05-14 Tid: 18:59:35

Nya spelare innebär också nya tröjnummer. I år blir det ganska många att komma ihåg. Gillar att man gjort lite mer än att bara rada upp vilka nummer spelarna kommer att ha, i och med att man lagt till en liten kommentar om varje val.

Hoppas att fyra månader är tillräckligt för att alla ska hinna lära sig dessa nummer:
#3 Anders Grönlund
#10 Johan Fransson
#16 Niklas Olausson
#17 Jonathan Hedström
#19 Johannes Tornberg
#24 Cam Abbott
#29 Chris Abbott
#31 Anders Nilsson
#39 Robin Jonsson
#40 Pär Arlbrandt
#41 Thomas Raffl

Till mitt missnöje trillade det in tre stycken "udda" nummer. När det gäller tröjnummer har jag en spärr vid 35, allt över det stör mig, mer eller mindre. 39, 40 och 41 kan jag leva med, det hade kunnat vara värre. Dieter Kalts 74 var ett sånt nummer, tack och lov blev det inte längre än ett par månader.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0