Match...

    Datum: 2009-03-12 Tid: 18:22:21

Kan meddela att det känns sådär lagomt kul med match just nu. Men samtidigt så är jag så jävla taggad inför det här och jag önskar att jag befann mig i Göteborg. Luleå har världens chans att spela ut ikväll.

Idag ska det bli hårt som aldrig förr, vi har ingenting att förlora. Och fröknarna Mikaela Johansson och Fredrika Pettersson borde ju om de står upp för sina ord och handlingar inte vara sena att haka på. Har bara på känn att det kommer spåra ikväll, undrar varför?

Tror Luleå har fått en hel ocean med bensin i tanken inför ikväll, efter vad som hände igår tror jag inte att någon viker ner sig. Eller rättare sagt, jag FÖRUTSÄTTER att ingen viker ner sig. Det är nu det gäller på riktigt.

Vi mot världen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0