Kvartsfinal 1!

    Datum: 2009-03-05 Tid: 17:16:26

Nu är det äntligen dags! Trots att vi var klara för slutspel flera omgångar innan Elitserien var färdigspelad så gick det inte upp för mig att det verkligen var så förrän efter lottningen i måndags. Då först blev det verklighet. Och nu är vi där. Underbart!

Vad skriver man inför detta egentligen? Jag är så nervös, uppspelt och laddad att jag snart spricker. Det ska bli så kul och jag ska njuta av varje sekund! Eller så kanske det inte blir... När jag kliver innanför dörrarna i Coop är det vinna till varje pris som gäller, men jag ska försöka.

Pierre Johnsson är tyvärr inte med, det såg hoppfullt ut men vi får vänta ytterligare några dagar.

Snart dags att bege sig...

KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0