#25

    Datum: 2009-06-18 Tid: 15:51:48

Jag drog en lättnadens suck igår när jag fick se att Lubos Bartecko hade bestämt sig för att lämna inte bara Luleå utan även Sverige för att spela i Schweiz istället. För trots att Luleå och Bartecko hade nått den gemensamma vägens slut så hade det varit konstigt att se honom i något annat lags tröja, speciellt om den hade varit svart och gul.

Lubos var så sjukt bra den första säsongen här och aldrig trodde jag väl att det skulle bli ytterligare tre när säsongens sista match hade spelats och Bartecko efteråt avtackades med stående ovationer, bara att tänka tillbaka på det får mig att rysa lite. Men tre säsonger till blev det, och en hel del hockeygodis blev vi bjudna på.

Tack för underhållningen och lycka till i framtiden!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0