På nålar...

    Datum: 2009-01-30 Tid: 18:34:24

Den här värvningshysterin som råder just nu bara timmar från deadline har nått mig också. Klickar mig runt på alla möjliga sidor för att se vad som händer och vilka lag som värvar, och kanske framförallt hur många av Malmös spelare som lämnar skeppet. Ingen kul sits de blev satta i igår. Jag vet inte varför jag har blivit så här, men det är väl lite kul ändå gissar jag... Kommer vara tråkigt imorgon då jag inte kommer ha möjlighet att uppdatera mig på hela dagen, det lär ju hända någonting i alla fall. Sen vill man ju alltid ha svar på om Luleå nu kommer att värva eller ej.

I och med kollapsen i Malmö så blev helt plötsligt Carl Söderberg aktuell för Luleå, Osten har dessutom bekräftat att de har visat intresse och det ska tydligen stå mellan oss, Brynäs och Färjestad. Eller så blir det helt enkelt ingenting alls utav det och Carl stannar i Malmö.

Thomas Raffl ska enligt Osten vara så gott som klar för två säsonger i Luleå Hockey, precis som det tidigare har pratats om. Men som vanligt ropar jag inte hej förrän kontraktet är underskrivet och det står på officiella.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0