Malmö...

    Datum: 2009-01-30 Tid: 18:20:13

Nej, jag kan inte hålla mig från att kommentera Malmös totala kollaps. Hur är det överhuvudtaget möjligt att det kan gå så pass långt som det har gjort? Någon måste ju haft koll på ekonomin, eller har man bara gått runt i sin lilla bubbla och trott att allt är okej när skulderna egentligen bara växer och växer? Något annat kan jag inte se som anledning, då man för bara ett par dagar sedan värvade en ny spelare, stor pajasvarning på det. Herregud... Malmö har "Sveriges bästa hockeyarena", men de har knappt ett lag att ställa på isen längre.

Egentligen kanske allt bara är ett enda stort konstaterande att det är Percy Nilsson som har fått Malmö att gå runt, något man mer eller mindre har vetat i många år.

Malmö är inte ett lag som jag bryr mig om alls egentligen, hade jag fått välja så hade jag inte velat ha dem i Elitserien t.ex, så just den biten rör inte mig speciellt mycket. Men jag tycker hemskt synd om alla de Malmösupportrar som har ställt upp för sitt lag trots den usla säsongen. Det enda jag själv kan relatera till är förra säsongen och inledningen av denna som jag tyckte var tillräckligt hemsk. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas om man dessutom hade fått det slängt i ansiktet att klubben stod med ett och ett halvt ben i konkursen...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0