Jobbig omgång...

    Datum: 2009-01-22 Tid: 18:27:15

Nu är det lite dålig uppdatering här, dels för att Luleå inte spelar match men också för att jag inte har nog med tid just nu, har haft många inlägg de senaste veckorna som bara har stannat vid en tanke... Nyheter saknas ju inte.

Har väl inte hänt så mycket som betyder något de senaste dagarna, skulle väl vara att Johan Fransson tagit sitt pick och pack och stuckit från Linköping. Grattis, får jag väl säga. Har faktiskt tyckt lite synd om Frallan, först gör han äntligen en riktigt bra säsong förra året, sen tar Lener över Linköping. Leners favorit heter antagligen inte Johan Fransson och speltiden minskade avsevärt ju längre säsongen gick och till slut fick han inte spela alls. Så nu är Schweiz hans hem den närmaste tiden, hoppas det fungerar bättre där.

Trots att inte Luleå har någon match idag är det ju faktiskt andra lag som har det vilket jag inte riktigt tycker om. Vi spelade ju i och för sig den här omgångens match redan i måndags och det gör inte att vi har mindre matcher spelade än de andra lagen. Det är bara själva grejen att vi inte kan göra någonting åt resultaten som stör mig, jag hade hellre spelat matchen idag istället för i måndags bara för att få spela samtidigt som alla andra. Dessutom; Alla lag som spelar idag ligger under oss, bortsett från Frölunda som ligger före oss på målskillnad. Det kommer alltså att bli ännu jämnare! Suck...

Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

Speltid är något man förtjänar, så utan att veta något om Fransson och Leners relation så är jag ganska säker på att det finns en enkel anledning till att Fransson inte fått spela så mycket den här säsongen. Han har antagligen inte varit tillräckligt bra.



Han kallas för "backtalang" men jag har aldrig sett prov på den där talangen han sägs ha. Han gjorde som du säger en bra säsong förra säsongen, men det är väl också allt?

Skrivet den 2009-01-22 kl. 19:15:43
URL: http://hv71.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0