Färjestad - Luleå...

    Datum: 2009-01-29 Tid: 18:19:39

Jaha, så var det dags igen för den värsta av alla bortamatcher. Det finns ingenting som jag hatar mer än bortamatcher i Karlstad. Men, sviter är väl till för att brytas och jag tar tacksamt emot ett trendbrott ikväll.

Fortfarande är det bara Pierre som är borta. Jag saknar honom!

Jag drömde om Luleå i natt. Men de mötte Södertälje. Viktor Lindgren tryckte in pucken i mål efter att Fredrik Styrman(!) gått köksvägen och fått pucken på mål. Södertäljes ena reservmålvakt (de hade två såna ombytta...) dansade till musiken efter målet, och sen vaknade jag. Om det säger någonting om kvällens match vet jag inte...

Jonas Gustavsson har tydligen skadat knäet och kommer alltså inte att stå ikväll. Divis (som skadade sig förra matchen) kommer att starta i mål, med en kille född -90 på bänken. Känns ganska skönt att slippa Gustavsson, han känns nästan omöjlig att göra mål på.

KÄMPA!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0