LHC - Luleå Hockey...

    Datum: 2009-02-19 Tid: 18:11:07

Kom på mig själv att sitta här och vara grymt nervös. Det var länge sedan kan jag berätta, och varför jag helt plötsligt blev det nu har jag ingen förklaring till...

Linköping ikväll då... Ett lag som har förlorat tre raka matcher är väl kanske inte till vår fördel, men tre raka förluster sätter sig antagligen också i huvudet, och kan man få LHC's spelare att börja fundera lite och lägga energi på fel saker så går det kanske att vända det till en fördel.

Omark var ett frågetecken inför matchen då även han drabbats av något sjukdomsliknande, men han ska tydligen vara klar för spel. Skönt det, hade känts lite jobbigt att spräcka den kedjan.

Pierre Johnsson är fortfarande borta. Återkommer i det fallet...

Lite mindre än en timme till matchstart. Får väl se om jag lyckas lugna nerverna något till dess.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0