Svaret...

    Datum: 2009-04-27 Tid: 17:01:33

Som på beställning kom idag svaret på gårdagens fråga, och resten av spelschemat för säsongen 2009/10 också för den delen.

24 september möter Luleå Hockey Skellefteå AIK. I Skellefteå. Kul! Det börjar kännas mer som en regel än ett undantag att Luleå och SAIK möts i någon av de inledande omgångarna och det har jag ingenting emot.

Däremot fick vi ju tråkigast möjliga hemmastart. Södertälje, lika roliga som en mulen, regnig och kall dag i september... Hoppades på att de skulle ryka i Kvalserien, men icket. Men, antagligen kommer jag inte bry mig om motståndet när det väl kommer till kritan, efter ett halvårs uppehåll är nog vilket lag som helst roligt att möta, men för tillfället hade jag önskat mig mer.

På tal om regler och undantag, kolla detta:
2008-03-08 Omg. 55 - Luleå - Timrå
2009-02-28 Omg. 55 - Timrå - Luleå
2010-03-13 Omg. 55 - Luleå - Timrå

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0