Septembers första match

    Datum: 2008-09-02 Tid: 18:22:08

För det första: Förlåt för dålig uppdatering. Jag har velat skriva men orden har inte riktigt hittat ut och då tyckte jag det kändes bättre att låta det vara än att bara skriva massa svammel.

För det andra: Vad skönt att det äntligen är september! Augusti känns så himla långt bort ifrån elitseriepremiären, men nu är det september och då känns det verkligen att snart är det dags.

Och till sist för det tredje: Jag önskar att jag var i Piteå nu och inte satt hemma framför datorn i väntan på att matchen ska börja... Det var inte så länge sen jag såg hockey sist, men idag har jag den där känslan av att jag verkligen, verkligen vill vara där. Men man kan inte alltid få som man vill och det är tur att det bara är två dagar till torsdag. Harju gör comeback redan ikväll, och behöver jag ens säga hur orolig jag kommer vara? Jag håller mina tummar för att det håller. L-kedjan är splittrad till kvällens match, och istället tar Linus Omark Lidhammars plats... Kanske inte vad jag hade hoppats på, men det är försäsong och det är väl bättre att testa nu än att börja mixtra en massa under säsongens gång. Hoppas att Lavanders målform är intakt i alla fall, oavsett vem han spelar med. På forwardssidan verkar skadeproblemen lösta (peppar, peppar) till kvällens match, men på backsidan är Janne fortfarande skadad och även Obsut står över matchen på grund av sin revbensskada.

Någon som har tips på bra liverapportering från kvällens match, annat än Swehockey? Verkar inte som att Kuriren kör någon...

Kommentarer
Postat av: Lasse

Plissken, Bröderna Grus...

Skrivet den 2008-09-02 kl. 18:40:26
URL: http://battrehockey.wordpress.com
Postat av: M

Perfekt! :)

Skrivet den 2008-09-02 kl. 18:51:05
URL: http://[email protected]

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0