Nya tag...

    Datum: 2008-09-30 Tid: 16:24:31

Luften gick ur mig efter matchen i lördags och jag har egentligen inte orkat bry mig om hockeyn alls sen dess... Men idag är det ny match trots att det inte känns så. Jag har nog aldrig haft så svårt att komma över en specifik match tidigare. En vinst idag skulle göra mig överlycklig.

I och med avstängningenChabada blir det förändringar i laget, och utöver det verkar inte heller Pierre Johnsson kunna vara med idag, riktigt tråkigt. Viktor Lindgren går in på Chabadas plats och då får jag skrota mina planer för åtminstone den här matchen, jag hade velat se Robin Lindqvist istället för Burra tillsammans med Viktor och Almtorp i tredjekedjan, men det får alltså bli en annan gång.

Sist, men inte minst så byter man målvakt och Modig får stå sin första match för i år. Fel, fel, fel tycker jag. Jag anser att det ger fel signaler till Gusten att tränarna väljer att sätta honom på bänken idag efter hans lite tveksamma insats i lördags. Att Modig behöver matcher även han håller jag med om, men jag tycker att man borde ha valt ett lämpligare tillfälle. Men nu är läget som det är och jag håller verkligen mina tummar för att det går bra för Modig.

Om ingenting oförutsett händer så blir det webbradion för första gången i år för mig ikväll. Inte kul, men alternativen är få.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Angående Modig... Gör R2 någon gång något rätt...? Nej, jag kan då inte minnas det...



Att han sen kommer spika igen ikväll... Jaja...

Skrivet den 2008-09-30 kl. 18:36:08
URL: http://battrehockey.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0