Berglund avgjorde landskampen

    Datum: 2008-09-08 Tid: 00:12:39

Landskamper i hockeyn brukar inte locka mig speciellt mycket, för ärligt talat brukar det inte vara särskilt kul. Men som princip brukar jag ändå hålla ett öga på matchen när Luleå Hockey finns representerat. Och ja, han gjorde då inte bort sig Kristofer Berglund. För att sätta punkt på helgens roligheter går han dessutom och avgör matchen med en straff som han sätter som om han aldrig har gjort något annat. Coolt.

Det var faktiskt inte bara Berglund som var intressant, jag tyckte det var kul att se Fabbe och Frallan också och längta lite om att de en dag återigen bär den finaste tröjan av dem alla. De gjorde onekligen rätt i att byta klubb, men nu tycker jag det börjar vara dags att komma hem igen. Det finns faktiskt ingenting som är bättre än den här staden och det här laget.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0