Det gick inget vidare...

    Datum: 2008-09-25 Tid: 23:21:25

Jag ska erkänna en sak. Jag kan nog klassa mig som en dålig förlorare. En väldigt dålig förlorare. Egentligen borde jag inte ens skriva någonting efter en förlustmatch eftersom i mina ögon är det mesta värdelöst efteråt och jag har väldigt svårt att se några ljusglimtar.

Det känns förjävligt att bara få en poäng med oss från dagens match.

Jag tycker så synd om Gusten som kan kliva av isen efter varje match med hedern i behåll, men likförbannat tvingas kolla upp på resultattavlan och se att han har släppt in mer mål än motståndarna. Han har varit vår bäste spelare hittills.

Jag hoppas att jag har någonting att säga på lördag kväll.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0