Årets första...

    Datum: 2008-09-22 Tid: 00:26:44

Idag drar den igång, vargjakten i de Värmländska skogarna. Och först ut att jaga är Luleå Hockey.

Måndagsmatch alltså. Av någon anledning tycker jag inte om sådana, tur att det inte är jag som ska spela då. Det lär bli en hård match mot ett Färjestad som spelar sin premiärmatch på hemmaplan, och som dessutom har två förluster i bagaget hem efter deras roadtrip som inledde säsongen. En tredje förlust vill de garanterat inte ha med sig och Luleå kommer att få kämpa för att vinna, men det är ingen omöjlig uppgift man ställs inför så länge alla ser till att prestera sitt bästa.

Det finns ingen laguppställning att ta del av just nu, men jag skulle gissa på att laget ser ut som det gjorde mot Skellefteå, trots att jag väldigt, väldigt gärna vill återse L-kedjan som var så framgångsrik på försäsongen. Dessutom förutsätter jag att det är Gusten som fortsätter stå, enligt mig är det han som är etta och som ska stå majoriteten av matcherna.

Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

Måndagsmatcher är underbara! En bättre start på veckan kan man ju inte få.

Skrivet den 2008-09-23 kl. 01:03:54
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: M

Therese: Jag önskar att jag också kände så, men någonting gör att jag inte tycker om de där matcherna... Det kanske bara är så enkelt att hockeydagar för mig är tisdagar, torsdagar och lördagar, för någon annan anledning kan jag inte komma på :)

Skrivet den 2008-09-23 kl. 18:57:27

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0