Modo...

    Datum: 2008-10-14 Tid: 16:22:44

Laget åkte söderut i morse och ställs ikväll mot Modo i Swedbank Arena. Själv sitter jag bänkad hemma när klockan slår 19.

Jag hoppas att laget behåller känslan från matchen i torsdags, men samtidigt har insett att det är en ny dag och ny match nu och att det inte går att spela på gamla meriter. Men de är ju proffs så det ska väl inte vara något problem tycker man.

Wernblom kommer antagligen att precis som vanligt göra mål ikväll, men Luleå får helt enkelt se till att göra fler. Skulle kännas skönt att möta SSK på torsdag med två raka segrar i ryggen. För att inte tala om att vi möter Skellefteå borta på lördag...

Pierre Johnsson har blivit sjuk och kommer inte vara med ikväll, vilket innebär att Styrman får spela. Robin Olssons höft/ljumskskada verkar vara efterhängsen och han är inte tillbaka än. I övrigt ställer man upp på samma sätt som förra matchen.

Jag har några önskemål om förändringar när det gäller just laguppställningen, men alla verkade vara riktigt på gång i torsdags och fortsätter det fungera känns det ju ganska onödigt att ropa efter förändring, så jag ger det lite mer tid.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0