Linköping - Luleå

    Datum: 2008-10-06 Tid: 16:25:03

VINN!

Jag struntar fullständigt i hur man gör det för det blir ändå aldrig som man vill, men jag tänker inte sitta och se ytterligare tre poäng försvinna ut i ingenting.

Till kvällens match har Roger och Roger vaskat om i kedjorna vilket bland annat innebär att Emil Lundberg ikväll är petad till fjärdekedjan. Inte helt fel med tanke på att Emil just nu är långt ifrån den spelaren många hade trott och hoppats på. Annars tycker jag fortfarande att Jonas Almtorp förtjänar en annan kedjekompis än Burra. Jag tycker att andrakedjan med Chabada, Omark och Lavander ser spännande ut, hoppas att de kan få det att stämma.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0