Kung Lubos är tillbaka!

    Datum: 2008-10-08 Tid: 16:02:01

Så gör han då äntligen debut. Men kom ihåg vem det är som påstår att han är en frälsare.

Det är ingen tvekan om att Lubos är otroligt viktig för Luleå Hockey, men att han ensam kommer att plocka upp laget på sina axlar och ta dem över strecket är att hoppas på för mycket. Det krävs fortfarande att de övriga spelarna gör sitt jobb de med. Däremot tror jag att Lubos kan ha en positiv påverkan på resten av laget som den ledande spelaren han ska vara och på så sätt få igång sina lagkamrater. Och vem vill inte spela tillsammans med Lubos?

Tyvärr har jag en tråkig magkänsla angående Lubos fortsättning i Luleå Hockey efter i år, trots det han tidigare har sagt. Jag hoppas jag har fel.

Imorgon ger vi järnet och ger Lubos det välkomnande han är värd och sen ger vi laget det stöd de behöver hela matchen, oavsett resultat!

KÄMPA LULEÅ!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0