Jag undrar...

    Datum: 2008-10-25 Tid: 13:21:46

Hur tänker Roger&Roger i valet av målvakt? Jag gillar inte taktiken de verkar köra på just nu, att så fort en av målvakterna släpper in lite för många mål så petas han. Jag tror att jag var inne på detta förra gången man gjorde samma sak också. Ska inte en målvakt kunna veta att han också får göra misstag, likväl som utespelarna får det? Hade man kört på samma taktik när det gäller utespelare så finns det några spelare i laget som knappt skulle ha någon speltid alls just nu. Nej, ska man byta målvakt tycker faktiskt jag att man kan göra det vid lämpligare tillfällen.

Modig står alltså idag och det är ytterligare en i raden av måstematcher. Inte bara en måste-vinna-för-att-vara-med-match, utan också en måste-börja-vinna-på-bortaplan-match.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0