Det är dags nu...

    Datum: 2008-10-18 Tid: 15:13:54

Luleå Hockey har inte vunnit en enda av de sex matcher som har spelats i Skellefteå sen de tog steget upp i Elitserien. Det börjar vara tid för ett trendbrott.

Jag kommer att sitta bänkad, tyvärr inte i Skellefteå Kraft Arena den här gången, men väl hemma i soffan. Och jag vill se ett lika energifyllt lag som vi fick se i den första matchen mot Skellefteå i år. Det ska smälla i varje närkamp. Jag tror att det finns goda chanser till tre poäng ikväll om man bara kan fortsätta på den väg man nu har kommit in på.

Jag tycker det är kul att tredjekedjan har börjat komma igång de senaste matcherna. Framförallt Burra har fått mycket skit, men det tar sig. Viktor Lindgren jobbar alltid kopiöst och på de tre senaste matcherna har han också gjort två mål. Jonas Almtorp fortsätter att visa att han ska vara kvar efter att den här månaden tar slut.

Det lär bli en jämn match precis som vanligt när Luleå och Skellefteå möts, med en uddamålsvinst åt något av hållen.

Kommentarer
Postat av: emme

tyvärr så vart de int nå poäng idag :( å de sög ju gode hårt! fattar inte varför vi inte lyckas ta poäng i kraftarenan!!!!!

Skrivet den 2008-10-18 kl. 22:04:32
URL: http://superemme.blogg.se/
Postat av: M

Ja, den där arenan verkar inte vara någonting för oss... Fruktansvärt tung förlust idag.

Skrivet den 2008-10-18 kl. 22:58:01
URL: http://hejalule.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0