Dagen efter och kvällen före...

    Datum: 2008-10-24 Tid: 19:39:39

Förlusten igår sved ganska rejält, men ny match imorgon vilket betyder att gårdagen är historia.

Omark bojkottar tydligen journalister nu för tiden, säga vad man vill om det, men så länge han presterar på isen bryr jag mig faktiskt inte om han pratar med murvlarna eller inte. De brukar ju ha en förmåga att blåsa upp saker och ting så nog förstår jag honom ändå.

Brynäs imorgon då. Inga matcher som brukar gå till historian som speciellt roliga i alla fall.

Funderar över hur man gör med kedjorna imorgon. Andrakedjan som jag tvivlade lite på fungerade ju, men då hackade istället förstakedjan. Vet inte om det är så klokt att behålla laget som det såg ut igår faktiskt om det är på bekostnad av förstakedjans kvalitet. Tur man inte är tränare...

Imorgon kan vi passa på och skänka ett bidrag till Brynäs påbörjade förlustsvit. Det låter bra, va?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0