Vidskeplighet...

    Datum: 2008-11-16 Tid: 18:43:11

Jag ska "avslöja" en sak som jag inte tror att jag har skrivit om tidigare. Jag är fruktansvärt vidskeplig!

Detta gäller allt från kläder till agerande under matcherna till vad jag säger/skriver. Jag har vetat om det länge, men det har bara blivit värre och värre när det har gått bra, för det är efter vinstmatcher det är som värst. Jag tror inte att ni har tänkt på det, men jag undviker att skriva någonting positivt om laget i sig just nu. Enskilda spelare går hur bra som helst, men när det gäller någonting som alla får ta åt sig av är jag livrädd för att skriva för mycket.

Det allra heligaste är box play. Ingen kommer någonsin höra mig självmant berömma spelet i box play mitt under en match, och ytterst sällan efteråt också. Det går att prata om det spelet i allmänhet lite löst bara om det kommer på tal, men inte endast om en specifik match. Aldrig! Här är det samma sak när det gäller enskilda spelare, då går det bra, även om det tar emot lite mer när det gäller BP än någonting annat. Jag vet inte varför det har blivit så här, men det är något jag har hållt på med så länge jag kan minnas.

Ibland har jag suttit och tyckt att vissa spelares ritualer är konstiga, men jag är ju faktiskt likadan själv...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0