Vi har inte råd...

    Datum: 2008-11-24 Tid: 23:32:33

Nu är jag så less så jag bara vill spy på alla dessa oavgjorda matcher! Det vill till att börja vinna lite igen.

Dagens match var den tråkigaste matchen jag har sett på länge. Det var två lag som var mer rädda för att förlora än vad de ville vinna ute på isen. Så kändes det.

Jag saknar det där spelet som vann en massa matcher åt oss tidigare, det fysiska spelet där man tacklades i varje situation och tog fighten framför mål. Dessutom verkar det vara himla svårt att överhuvudtaget få till något spel alls efter period två. Är spelarna redan så pass slitna att de inte orkar genomföra en hel match?

Poängsviten må vara intakt, men att bara fara runt och plocka en poäng varje match håller inte. Jag vill ha tre poäng på torsdag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0