Nu händer det grejer...

    Datum: 2008-11-24 Tid: 15:52:14

HV71 kommer på besök ikväll, om de nu lyckas bättre än Brynäs med att ta sig hit i "snökaoset" (vilket snökaos?).

Lubos Bartecko är tillbaka efter sin hjärnskakning från förra mötet med HV, och Obsut är kvitt sin feber och spelar även han. Nu har dessutom Roger och Roger bestämt sig för att vaska om en hel del i laget redan från start vilket gör att kedjorna ser ut på detta viset:

Harju Omark Lavander
Lindqvist Bartecko Lindgren
Almtorp Burström Chabada
Lundberg Lidhammar Olofsson


Förstakedjan är det ju inget snack om, det skulle vara tjänstefel att sära på dem tre. Andrakedjan är mest intressant enligt mig, ska bli spännande att se vad speedkulan Lindgren kan göra tillsammans med Bartecko och brunkaren Lindqvist. Tredjekedjan har spelat lite med varandra tidigare, i och med att Chabada går in där kan de nog bli lite bättre offensivt vilket jag tidigare har önskat, mest för Almtorps skull. Fjärdekedjan... Tja, nån måste ju spela där också... Lidhammar och Olofsson är knappast några högoddsare i den kedjan, och Emil Lundberg har nog inte gjort många glada den här säsongen. Var är den Emil som tillhörde de bästa i laget på försäsongen?

Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

Typiskt att Bartecko och Obsout är tillbaka. Jag hade inte klagat om de varit bora en match till. :)

Skrivet den 2008-11-24 kl. 15:56:01
URL: http://hv71.blogg.se/
Postat av: M

Hehe, jag förstår det ;)

Skrivet den 2008-11-24 kl. 16:20:00
URL: http://hejalule.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0