Luleå lånar...

    Datum: 2008-11-24 Tid: 17:05:42

Elitserien har på senare dagar nästan blivit invaderad av norrmän. Och nu är det Luleås tur. Man lånar Mats Fröshaug från Linköping för resten av säsongen.

Ja, jag vet absolut ingenting om den här killen, men med tanke på hur tunn vår trupp är så borde det ändå vara en hyfsad spelare för att fylla på bredden. Att han inte tog plats i Linköping är nog ingenting att oroa sig över, de har ju lite att välja på... Sen nöjer jag mig givetvis inte med detta, utan jag hoppas på ytterligare en spelare som kan tillföra mer än jag förväntar mig att Fröshaug ska göra, nämnligen spets och rutin. Sen vet vi ju inte heller hur det blir med Miettinen, men det beskedet borde väl dyka upp om ett par veckor.

Lånet gäller från imorgon, så Mats gör väl sin första match på torsdag borta mot Modo.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Har aldrig hört hans namn tidigare.. Men att brädda truppen kan la inte skada ?

Skrivet den 2008-11-24 kl. 23:19:02
URL: http://nonamesblogg.blogg.se/
Postat av: M

Nej, absolut inte som vår trupp ser ut. Dessutom så är han ju faktiskt landslagsman, plus att han blev draftad i somras, så helt värdelös kan han ju inte vara ;)

Skrivet den 2008-11-24 kl. 23:20:56
URL: http://hejalule.blogg.se/
Postat av: Stefan

oj, Nu har även jag läst på lite. han verkar riktigt okej. Hoppas han hjälper oss till seger imorgon !

Skrivet den 2008-11-25 kl. 22:38:53
URL: http://nonamesblogg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0