3+3=5...

    Datum: 2008-12-08 Tid: 18:20:28

Så var det då dags för ytterligare en meningslös landslagsturnering som jag i slutändan kommer att sitta och kolla på ändå. Men tro det eller ej - den här gången kommer jag vara intresserad. Inte för att det är landslaget, och inte heller för att tre Luleåspelare är uttagna, utan för att jag vill se hur Linus Omark som äntligen får debutera klarar sig mot bättre motstånd.

Utöver Omark är även Kristofer Berglund och Mattias Modig uttagna. Berglund är ingen skräll, lite mer oväntat är det däremot att Modig tar en av målvaktsplatserna. Att Modig har varit bra är det inget snack om, men jag trodde nog att det fanns fler före honom i kön. Men ändå, kul för honom efter allt som har varit.

I och med dagens uttagning har Luleå nu haft med fem olika spelare i Tre Kronor i år, och vad som nästan är roligare än det är att av dem fem är det bara Janne Sandström som är äldre än 22 år.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0