Tre sköna poäng...

    Datum: 2008-12-13 Tid: 21:54:20

Dagens match var betydligt bättre än den vi såg i torsdags. Trots att Södertälje lyckades kvittera obehagligt tidigt i tredje perioden så genomförde Luleå det som återstod av matchen bättre än vad man har mäktat med tidigare med ett eller ett par måls ledning, och man borde kanske till och med ha satt något ytterligare mål.

Chabada - Lindgren - Bartecko var riktigt bra idag! Det enda kommentatorn fick ur sig så fort de visade sig på isen var att de var omöjliga att spela mot, och stundtals var det nästan så. De snurrade och snurrade, fick med sig en utvisning, och så snurrade de lite till. Och dessutom gjorde de ju mål också.

Modig är en rätt skön kille, först går han och grinar till lite på en Södertäljespelare (Videll eller Klasen? Jag har inte lärt mig... Klasen.), och sen när kommentatorn frågar om det svarar han på ett ungefär: "Han kollade på mig, så jag knuffade till honom lite."

Var Radek Philipp brottare i sitt förra liv?

Luleå Södra borta på måndag innan det är dags för julmaten att ta över. Högintressant match...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0