Snart lägger jag av...

    Datum: 2008-12-28 Tid: 17:18:18

Luleå verkade börja den andra perioden så bra med både frilägen och en straff, som Johan Harju brände. Efter det blev det bara pannkaka av allt. Rögle fick ett mål som Modig verkade ha väldigt mycket åsikter om och efter det känns det som att allt har ballat ur. Modig fick för sitt snackande 10 minuter. Bara ett par minuter senare åker även Martin Chabada ut på tio minuter. Sekunder senare boarding på Lidhammar. Varför tar inte R&R time out?! Det känns ju som att allting bara går åt helvete just nu. Nu åkte Obsut också... Snart åker radion av hos mig och då tänker jag aldrig mer slå på den. Det går aldrig bra för Luleå när jag lyssnar.

KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0