Färdigjulat...

    Datum: 2008-12-26 Tid: 12:39:45

Sådär, då var det över för i år också och nu är det dags att återgå till rutinerna. Sjutton dagar har gått utan att jag har satt min fot i Coop, lite väl mycket kan jag tycka trots att vi har haft en delad förstaplats att umgås lite extra med. Ändå har jag inte riktigt vant mig...

Många frågor finns att ställa inför matchen. Hur är formen? Är Modig knäckt? Hur bra är Modo när de får tillbaka nästan alla sina spelare? Ja, det är väl bara en bråkdel av dem. Men frågan som står högst upp på min lista är: Spelar Tommi Miettinen? Har fortfarande inte sett någon laguppställning, så det får väl bli en överraskning om det nu är så att han spelar.

Nu kan man väl också säga att det börjar bli dags för Fröshaug att visa sig från sin bästa sida. Daniel Olofssons uttåg ur laget innebär ju antagligen mer speltid för honom, men förhoppningsvis är det bara en positiv förändring. Är ju trots allt lite lättare att uträtta någonting om man får mer tid på sig. Men å andra sidan kom jag på att om Tommi gör comeback så har man 13 tillgängliga forwards igen... Men lite konkurrens kan väl ingen må dåligt av?

Ingenting är sig likt i år som alla vet vid det här laget, och när nu Elitserien börjar igen är Luleå de som alla jagar. Inte de som jagar alla andra. Hur reagerar man på det?

Modos supportrar verkar också ta sig upp hit för lite annandagshockey. Det känns alltid lite roligare när Luleåfansen inte är ensamma i hallen, tror att alla tänder till lite extra. Dessutom sägs det bli mycket folk utöver det också, ännu roligare!

Klockan går ganska sakta nu kan jag meddela...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0